www.uzinsidergc.ro folosește cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a
Procedura contractare furnizare energie electrica
Conditii generale privind contractarea
Drepturile si obligatiile clientilor finali
Compensatii acordate de furnizor
Drepturile si obligatiile furnizorului
Informare modificare tarif sistem 01.09.2024
Informare modificare tarife taxe furnizare energie electrica incepand cu data de 01.01.2025
Facilitati clienti vulnerabili
Ghid explicativ privind elementele componente ale facturii de energie electrica
Informare privind cotributie diferenta
Procedura schimbare furnizor de energie electrica
Informatii privind eficienta energetica
Va rugam a citi informarea noastra, iar in cazul in care sunteti un consummator eligibil pentru plafonarea pretului la energie electrica, va rugam a completeta si a transmite la adresa noastra de email cererea de acordare compensatii si declaratia pe propria raspundere.
Pentru transmiterea sesizărilor sau reclamaţiilor cu privire la serviciul oferit de către S.C. Uzinsider General Contractor S.A., este necesară completarea formularului de înregistrare a plângerii, disponibil pentru descărcare pe site-ul nostru, şi transmiterea acestuia fie prin fax, e-mail, poştă, sau fizic la sediul nostru.
Formularul de înregistrare a plângerii
Procedură-cadru elaborată de ANRE
Procedură operaţională internă a furnizorului de soluţionare a sesizărilor
Program audienţe: Luni-Miercuri: 10:00 - 12:00 B-dul Carol I nr. 12, Sector 3 Bucuresti Cod postal 030164,
Odată transmis formularul de sesizare completat, echipa S.C. Uzinsider General Contractor S.A. va comunica numărul şi data înregistrării plângerii nu mai târziu de a doua zi lucrătoare de la data primirii formularului. Problema sesizată este apoi analizată de către specialiştii noştri, iar modul de soluţionare este comunicat imediat consumatorului.
Procedură soluţionare neintelegeri precontractuale şi contractuale
Consumatorul are dreptul de a se adresa Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei pentru orice problemă cu privire la modul de soluţionare propus de către echipa S.C. Uzinsider General Contractor S.A.
Str. Constantin Nacu nr. 3, Bucuresti, Sector 2, Cod postal 020995
T +40 21 327 8174 ; 21 327 8100
F +40 21 312 4365.
E-mail: anre@anre.ro
În aceeaşi măsură, este dreptul clientului de a se adresa instanţei judecătoreşti competente sau de a apela la alte proceduri extrajudiciare pentru soluţionarea sesizărilor şi a modului de rezolvare a reclamaţiilor consumatorului.
Transelectrica
Transelectrica este operatorul de transport şi de sistem din România, care administrează sistemul electric de transport şi asigură schimburile transfrontaliere de electricitate din Europa Centrală şi de Est.
Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei
ANRE este organul de reglementare al sectorul energetic din România. Instituţia elaborează şi aprobă legislaţia din sectorul energetic, termic şi al gazelor naturale şi monitorizează aplicarea acestora.
Operatorul pieţei de energie electrică şi de gaze naturale din România
OPCOM administrează piaţa en-gros de energie electrică din România, şi asigură desfăşurarea tranzacţiilor în condiţii de transparenţă şi echitabilitate.
Serviciu de distributie
https://www.reteleelectrice.ro/informatii/
https://www.distributie-energie.ro/ghid-de-informare-utilizatori/
https://www.distributieoltenia.ro/ro
https://delgaz.ro/energie-electrica